Vi søker kundekonsulenter

Kunden i fokus - Nabolaget først

NB! Fristen til å søke er utgått

 

Vi søker kundekonsulenter (heltid)

Er du vår nye medarbeider som klarer å koble digitale verktøy med menneskelig interaksjon, og skape positive opplevelser for kunden?

NEAS søker flere nye kundekonsulenter til vårt kundesenter. Kundesenteret er hjertet i bedriften vår, og stedet der kundene kan kontakte oss for kjøp av produkter og tjenester, og for teknisk support og hjelp med hverdagsteknologien vi leverer til hjemmet deres.

Dagens og fremtidens kunder krever høy kvalitet og servicegrad. Ting må skje raskt, være enkelt og helst selvbetjent. Ved spørsmål eller tekniske utfordringer, ønsker de rask hjelp og assistanse. Det skal vi gi dem.

For å lykkes med dette må vi ha dyktige og motiverte medarbeidere. Vi ønsker oss de mest positive og løsningsorienterte medarbeidere, de som forstår viktigheten av å sette kunden og nabolaget først. Vi søker deg som ønsker å bidra til fornøyde og lojale kunder.  

Arbeidsoppgaver vil være: 

  • Salg og kundeservice til nye og eksisterende kunder på inngående og utgående henvendelser i alle kanaler; telefon, e-post, kontaktskjema, sosiale medier, chat og andre digitale kanaler. 
  • Gi god veiledning rundt våre produkter og tjenester innen strøm- og bredbåndstjenester. Dette kan for eksempel være spørsmål rundt wifi, TV-tilkobling, servicespørsmål på internettjenesten, forklaring og veiledning rundt strøm/energiforbruk og kjøp av tilleggstjenester
  • Supportere og hjelpe våre kunder med bruk av hverdagsteknologi i hjemmet, gi teknisk support og bidra til feilretting.
  • Besvare henvendelser knyttet til faktura.
  • Gi kunden den beste opplevelsen når de er i kontakt med oss, og være en positiv NEAS-ambassadør som gjør alt for å løse saken for kunden.  
  • Hos oss jobber vi også enkelte kvelder og helger etter en planlagt turnus. Dette må du være innstilt på, og trives med i din hverdag. Stillingene som utlyses er heltidsstillinger. 

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra relevant teknisk kundeservice og/eller salg, gjerne fra bredbåndsbransjen.
  • Gjerne noe teknisk utdannelse.
  • Erfaring fra annen kundeservicefunksjon kan også være relevant, i kombinasjon med teknisk og digital interesse.
  • Interesse for salg og opptatt av å skape gode resultater.
  • Forståelse for ulike teknologier, nettverk og IKT-systemer. Nysgjerrig på hvordan teknologi samspiller og bygges opp.
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig. Kan enkelt identifisere og forstå kundens behov, og kommunisere en løsning.
  • Trives i et hektisk miljø hvor ting skjer raskt. Du liker en hverdag med mange baller i luften.
  • Har god omstillingsevne, er endringsvillig og lærer raskt.
  • Du er nøyaktig og opptatt av å levere kvalitet i dine svar og løsninger.

Vi tilbyr:

  • Spennende, varierte og selvstendige oppgaver i hjertet av NEAS, i vår kundefront, hvor ingen dager er like.
  • Et godt arbeidsmiljø, med fokus på kompetanse og kvalitet i en attraktiv bedrift med et sterkt merkenavn.
  • Våre verdier er Handlekraftig, Ansvarlig og Kreativ, og visjonen vår er at Vi skal gjøre utvikling mulig. Hos oss får du jobbe med samfunnskritisk leveranse av energi og bredbåndstjenester, som bidrar til utvikling av regionen vår.
  • I tillegg til å tilby attraktive produkter og tjenester, er vi også opptatt av å ta et aktivt samfunnsansvar og bygge opp under utviklingen av regionen vår. Dette gjør vi ved å sette Nabolaget Først i alt vi gjør overfor kundene våre og gjennom ulike initiativ, prosjekter og sponsorat.
  • Konkurransedyktige lønns-, pensjons- og forsikringsvilkår, samt attraktive personalordninger.

Er du den vi søker?

Kanskje er dette jobben for deg? Høres dette ut som en bra match mot din bakgrunn og erfaring?


Har du spørsmål om stillingen, kontakt leder for vårt kundesenter, Annicken Hjelle tlf. 92689496, eller annickenh@neas.mr.no.

Søknadsfrist: 8. juni 2018.

Om bedriften
NEAS er regionens ledende tilbyder av energi- og bredbåndstjenester. Virksomheten omfatter kraftproduksjon, nettdrift, leveranse, salg av strøm og bredbåndstjenester. NEAS eier og drifter 4 kraftverk som årlig produserer 182 GWh. NEAS bygger framtidens fiberoptiske kommunikasjonsnett i regionen, med tjenester fra de beste og mest innovative innholdsleverandørene. Selskapet har 126 ansatte, og betjener over 25.000 kunder. Vår visjon er: «Vi skal gjøre utvikling mulig», våre verdier er: «Handlekraftig, Ansvarlig og Kreativ».
Vi gjør utvikling mulig
Endringer i teknologi, klima, befolkningssammensetning og økt miljøbevissthet utfordrer måten vi tenker og jobber på. Med dyktige ansatte og en fremoverlent organisasjon, gjør vi utvikling og innovasjon mulig - i alle deler av virksomheten.