NEAS søker flere nye kundekonsulenter til vårt kundesenter.

NEAS er regionens ledende tilbyder av energi- og bredbåndstjenester. Virksomheten omfatter kraftproduksjon, nettdrift, leveranse, salg av strøm og bredbåndstjenester. NEAS eier og drifter 4 kraftverk som årlig produserer 182 GWh. NEAS bygger framtidens fiberoptiske kommunikasjonsnett i regionen, med tjenester fra de beste og mest innovative innholdsleverandørene. Selskapet har 120 ansatte, og betjener over 25.000 kunder. Vår visjon er: «Vi skal gjøre utvikling mulig», våre verdier er: «Handlekraftig, Ansvarlig og Kreativ».

Endringer i teknologi, klima, befolkningssammensetning og økt miljøbevissthet utfordrer måten vi tenker og jobber på. Med dyktige ansatte og en fremoverlent organisasjon, gjør vi utvikling og innovasjon mulig - i alle deler av virksomheten.

Kundekonsulent

KUNDEN I FOKUS - NABOLAGET FØRST

Er du vår nye medarbeider som klarer å koble digitale verktøy med menneskelig interaksjon, og skape positive opplevelser for kunden?

NEAS søker flere nye kundekonsulenter til vårt kundesenter. Kundesenteret er hjertet i bedriften vår, og stedet der kundene kan kontakte oss for kjøp av produkter og tjenester, og for teknisk support og hjelp med hverdagsteknologien vi leverer til hjemmet deres.

Dagens og fremtidens kunder krever høy kvalitet og servicegrad. Ting må skje raskt, være enkelt og helst selvbetjent. Når de de har spørsmål eller får tekniske utfordringer, ønsker de rask hjelp og assistanse. Det skal vi gi dem.

Bak denne plattformen må vi ha dyktige og motiverte medarbeidere. De mest positive, løsningsorienterte medarbeiderne ønsker vi å ha i NEAS, de som setter kunden og nabolaget først. Vi søker deg som ønsker å bidra til fornøyde og lojale kunder gjennom å tilby rask og effektiv hjelp og service.

Arbeidsoppgaver vil være:

  • Salg og kundeservice til nye og eksisterende kunder på inngående og utgående henvendelser i alle kanaler; telefon, e-post, kontaktskjema, sosiale medier, chat og andre digitale kanaler.
  • Gi god veiledning rundt våre produkter og tjenester innen energi/strøm og telekom-/bredbåndstjenester. Dette kan være wi-fi problematikk, TV-tilkobling, feilsøking på internett, samt kunne forstå og forklare strøm/energiforbruk.
  • Supportere og hjelpe våre kunder med bruk av hverdagsteknologi i hjemmet, gi teknisk support og bidra til feilretting.
  • Besvare fakturaspørsmål som kunden lurer på.
  • Gi kunden en god opplevelse når de er i kontakt med NEAS, og være en positiv NEAS-ambassadør som løser kundens sak.
  • Hos oss jobber vi også enkelte kvelder og helger etter en planlagt turnus. Dette må du være innstilt på, og trives med i din hverdag.

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra relevant teknisk kundeservice og/eller salg, gjerne fra telecombransjen.
  • Gjerne noe teknisk utdannelse.
  • Erfaring fra annen kundeservicefunksjon kan også være relevant, i kombinasjon med teknisk og digital interesse.
  • Interesse for salg, og liker å oppnå gode resultater.
  • Forståelse for ulike teknologier, nettverk og IKT-systemer. Nysgjerrig på hvordan teknologi samspiller og bygges opp.
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig. Kan enkelt identifisere og forstå kundens behov, og kommunisere en løsning.
  • Trives i et hektisk miljø hvor ting skjer raskt. Du liker en hverdag med mange baller i luften.
  • Har god omstillingsevne, er endringsvillig og lærer raskt.
  • Du er nøyaktig og opptatt av å levere kvalitet i dine svar og løsninger.

Vi tilbyr:

  • Spennende, varierte og selvstendige oppgaver i hjertet av NEAS, i vår kundefront, hvor ingen dag er lik.
  • Et godt arbeidsmiljø, med fokus på kompetanse og kvalitet i en attraktiv bedrift med et sterkt merkenavn
  • Våre verdier er: Handlekraftig, Ansvarlig og Kreativ, og visjonen vår er: Vi skal gjøre utvikling mulig. Hos oss får du jobbe med samfunnskritisk leveranse av energi og telekommunikasjonsløsninger, som bidrar til utviklingen av regionen vår.
  • I tillegg til å tilby produkter og tjenester våre kunder har behov for, er vi også opptatt av å ta samfunnsansvar og bygge region. Regionen vår skal være attraktiv både når det gjelder å bo og jobbe her. Dette gjør vi ved å sette Nabolaget Først gjennom ulike initiativ, prosjekter og sponsorat.
  • Konkurransedyktige lønns-, pensjons- og forsikringsvilkår, samt attraktive personalordninger.

Er du den vi søker?

Kanskje er dette jobben for deg? Høres dette ut som en match mot deg og din bakgrunn og erfaring?

Har du spørsmål om stillingen, kontakt leder for vårt kundesenter, Annicken Hjelle tlf. 92689496, eller annickenh@neas.mr.no.

Søknadsfrist: 11. mars 2019

Send din søknad til: stilling@neas.mr.no

Om bedriften
NEAS er regionens ledende tilbyder av energi- og bredbåndstjenester. Virksomheten omfatter kraftproduksjon, nettdrift, leveranse, salg av strøm og bredbåndstjenester. NEAS eier og drifter 4 kraftverk som årlig produserer 182 GWh. NEAS bygger framtidens fiberoptiske kommunikasjonsnett i regionen, med tjenester fra de beste og mest innovative innholdsleverandørene. Selskapet har 126 ansatte, og betjener over 25.000 kunder. Vår visjon er: «Vi skal gjøre utvikling mulig», våre verdier er: «Handlekraftig, Ansvarlig og Kreativ».
Vi gjør utvikling mulig
Endringer i teknologi, klima, befolkningssammensetning og økt miljøbevissthet utfordrer måten vi tenker og jobber på. Med dyktige ansatte og en fremoverlent organisasjon, gjør vi utvikling og innovasjon mulig - i alle deler av virksomheten.