Spennende stilling for teknologiinteressert student

NEAS spiller en nøkkelrolle i arbeidet med å fornye infrastrukturen inn til titusenvis av hjem og bedrifter i vårt nabolag. Samtidig står vi på trappene med det største digitaliseringsarbeidet i selskapets historie. Med robust infrastruktur og fremtidsrettede løsninger skal vi tilby kundene våre den beste opplevelsen. Selskapet har 125 ansatte, med hovedkontor i Kristiansund.

Kundekonsulent - deltid

Kunden i fokus - Nabolaget først
Spennende stilling for teknologiinteressert student

Er du vår nye medarbeider som klarer å koble digitale verktøy med menneskelig interaksjon, og skape positive opplevelser for kunden? NEAS søker teknologi-interesserte studenter som kunne tenke seg en deltidsjobb ved siden av studiet. Vi har en grunnbemanning ved vårt kundesenter, men søker deltidsansatte til arbeid på kveld og helg, og ved sykdom, ferie og fravær.

Kundesenteret er hjertet i bedriften vår, og stedet der kundene kan kontakte oss for kjøp av produkter og tjenester, og for teknisk support og hjelp med hverdagsteknologien vi leverer til hjemmet deres. Dagens og fremtidens kunder krever høy kvalitet og servicegrad. Ting må skje raskt, være enkelt og helst selvbetjent. Når de de har spørsmål eller får tekniske utfordringer, ønsker de rask hjelp og assistanse. Det skal vi gi dem. Vi søker deg som ønsker å bidra til fornøyde og lojale kunder, som får rask og effektiv hjelp og service.

Arbeidsoppgaver vil være:

  • Salg og kundeservice til nye og eksisterende kunder på inngående og utgående henvendelser i alle kanaler; telefon, e-post, kontaktskjema, sosiale medier, chat og andre digitale kanaler.
  • Gi god veiledning rundt våre produkter og tjenester innen energi/strøm og telekom-/bredbåndstjenester. Dette kan være wi-fi problematikk, TV-tilkobling, feilsøking på internett, samt kunne forstå og forklare strøm/energiforbruk.
  • Supportere og hjelpe våre kunder med bruk av hverdagsteknologi i hjemmet, gi teknisk support og bidra til feilretting.
  • Besvare fakturaspørsmål som kunden lurer på.
  • Gi kunden en god opplevelse når de er i kontakt med NEAS, og være en positiv NEAS-ambassadør som løser kundens sak.

Kvalifikasjoner:

  • Vi søker studenter som kunne tenke seg en deltidsjobb ved siden av studiene, og som har en genuin teknisk og digital interesse.
  • Forståelse for ulike teknologier, nettverk og IKT-systemer. Nysgjerrig på hvordan teknologi samspiller og bygges opp.
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig. Kan enkelt identifisere og forstå kundens behov, og kommunisere en løsning.
  • Trives i et hektisk miljø hvor ting skjer raskt. Du liker en hverdag med mange baller i luften.
  • Har god omstillingsevne, er endringsvillig og lærer raskt.
  • Du er nøyaktig og opptatt av å levere kvalitet i dine svar og løsninger.

Vi tilbyr:

  • Spennende, varierte og selvstendige oppgaver i hjertet av NEAS, i vår kundefront, hvor ingen dag er lik.
  • En interessant og spennende deltidsjobb 2-3 dager i uken, hvor du primært vil jobbe kveld eller helg. Det er også ønskelig med noe tilgjengelighet på dagtid for å kunne stille opp ved sykdom eller fravær i ordinær bemanning.
  • Et godt arbeidsmiljø, med fokus på kompetanse og kvalitet i en attraktiv bedrift med et sterkt merkenavn.
  • Våre verdier er handlekraftig, ansvarlig og kreativ, og visjonen vår er at vi skal gjøre utvikling mulig. Hos oss får du jobbe med samfunnskritisk leveranse av energi og telekommunikasjonsløsninger, som bidrar til utviklingen av regionen vår.
  • Konkurransedyktige betingelser.

Er du den vi søker?

Kanskje er dette jobben for deg? Høres dette ut som en match i forhold til deg og din bakgrunn og erfaring?

Har du spørsmål om stillingen, kontakt leder for vårt kundesenter, Annicken Hjelle tlf. 92689496, eller annickenh@neas.mr.no.

Søknadsfrist: 30. oktober 2018

Send din søknad til stilling@neas.mr.no og merk søknaden Kundekonsulent deltid.

Om bedriften
NEAS er regionens ledende tilbyder av energi- og bredbåndstjenester. Virksomheten omfatter kraftproduksjon, nettdrift, leveranse, salg av strøm og bredbåndstjenester. NEAS eier og drifter 4 kraftverk som årlig produserer 182 GWh. NEAS bygger framtidens fiberoptiske kommunikasjonsnett i regionen, med tjenester fra de beste og mest innovative innholdsleverandørene. Selskapet har 126 ansatte, og betjener over 25.000 kunder. Vår visjon er: «Vi skal gjøre utvikling mulig», våre verdier er: «Handlekraftig, Ansvarlig og Kreativ».
Vi gjør utvikling mulig
Endringer i teknologi, klima, befolkningssammensetning og økt miljøbevissthet utfordrer måten vi tenker og jobber på. Med dyktige ansatte og en fremoverlent organisasjon, gjør vi utvikling og innovasjon mulig - i alle deler av virksomheten.